2013年10月1日

倫敦蓮舫, Lotus London





今日要出差, 帶埋老DAD去趁熱鬧, 

跟著就去附近的茶樓食晏。





這是一個老人社區的週年活動, 有很多表現項目。



坐了一陣, 便和老DAD去了一艘 蓮舫 飲茶, 

這條船在倫敦船塢區 Cross harbour, 

我地之前都來過。

不過今日見到, 食晏時間場面很冷清。



這裡的茶客很多都是在附近金融區上班的, 

大陸客最多。





服務一流, 有禮貌, 




豉汁牛河是我們的例牌,一試便知水準如何。

埋單: 加一和茶位,合計£25 又幾抵食喎。

















PS: 大家小心呀, 在這裡很容易被人偷相的。記得在相片加標籤或註明呀。







64 則留言 :

  1. 啲點心個樣好靚仔呀. 蝦蛟皮又薄.

    見到點心紙, 我都正想講, 好平呀!

    回覆刪除
  2. 每款點心好吸引流口水添,哈哈

    回覆刪除
  3. 好開心呀, 有老DAD陪出差。
    我近期至愛係叉燒酥。間酒樓好似以前香港灣仔嗰間,又係隻船嚟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老DAD鍾意食濃味,叉燒酥咁香,啱佢啦。我唔知灣仔有隻船喎, 係咪珍寶?

      刪除
  4. 好耐無食點心啦,蝦蛟好正呀

    回覆刪除
  5. 真係好,出差可以帶埋老dad去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的出差在家好近咋,唔係出埠, 都可以帶埋佢去嘅。

      刪除
  6. d點心整得好靚喎!老dad肯定好開心可以跟埋出差^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的出差在家好近咋,唔係出埠, 都可以帶埋佢去嘅。

      刪除
  7. 可以帶埋老dad出差,等佢冇咁悶呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的出差在家好近咋,唔係出埠, 都可以帶埋佢去嘅。

      刪除
  8. 點心都幾有水準喎,值得你地再去幫襯嘅。

    回覆刪除
  9. 你網誌左邊嘅回應只有網友回應,而我嘅網誌除了網友回應,仲會出埋自己的回應。請問點樣做才可以好似你咁呢?

    回覆刪除
  10. 又唔貴, 以前住德國, 好難先食到點心 :(

    回覆刪除
  11. 真乖女,老爹又有得去街街.

    回覆刪除
  12. 有老dad陪埋出差 好開心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的出差在家好近咋,唔係出埠, 都可以帶埋佢去嘅。

      刪除
  13. 啲點心睇落都唔錯喎,£25 抵啦!

    回覆刪除
  14. 你真係好孝順呢~~~
    d 點心好吸引喎

    回覆刪除
  15. 賣相幾好呀!而且咁抵食!在香港都可能差不多價錢

    回覆刪除
  16. 幾好喎,出差可以帶埋老dad一齊,我好羨慕呀,唔使好似我咁,要獨留"大兒童"在家呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的出差在家好近咋,唔係出埠, 都可以帶埋佢去嘅。

      刪除
  17. 老dad可以去睇下食下, 一定好開心.
    親戚女兒岩岩去讀書, 中午唔包, 佢地話門口車仔飯盒都6,7磅1個.

    回覆刪除
  18. 睇落水準唔錯噃,點解咁少人呢?

    回覆刪除
  19. 都幾似香港仔果隻喎,以商業區呢個價錢都幾合理吖!

    回覆刪除
  20. 真係幾抵食喎, 晚飯試過未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多年無在這裡食晚餐了, 以前的廚師是從香港請回來的。

      刪除
  21. 老dad一定好開心,你咁孝順,仲有倫敦啲點心好靚仔,好有香港feel

    回覆刪除
    回覆
    1. 同父母去飲茶好平常呢, 我不是孝順, 我地成日鬥咀架。

      刪除
  22. 估唔到倫敦都有畫舫喎!點心都好似幾得咁喎!

    回覆刪除